Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Linda Johansson - 25 februari 2011 20:02

haha blev så roligt bara kan inte sluta skratta :-D det är jue inte bara lite små roligt heller utan det är MYCKET roligt ! Skrattretande !

Det finns två stycken här i Sandviken som är dom VÄRSTA mytomanerna jag någonsin stött på ! Den ena är en förredetta bästa kompis till mig som jag INTE klarade av pga att hon ljög hon kunde ljuga om ALLT till och med vilken färg hon hade på trosorna ! Sånt folk klarar jag INTE av dom ligger längst ner på min lista ! Jag har vänner jag behöver inga falska vänner

som ljuger för mig och sviker nej tack :-)

Sen har vi en till som ni känner igen ...  bloggar ofta om henne !

Henne behöver vi inte gå in på det räcker så !

Det är INTE konstigt att dom här två personerna inte har så många kompisar !

Kanske därför dom söker sig till varandra ? (Lika barn leka bäst)

Nej jag har redan gjort mej av med en och det var det bästa jag någonsin gjort då träffade jag VÄRLDENS underbaraste Tina istället :-)

Henne klarar jag mej inte utan , men den andra lär jag tyvärr drass med !


Ne nu ska jag sluta skälla på folk men kunde inte låta bli :-D

Det går säkert bra för er här i livet ... !

Hur ska ni kunna lära era / mitt barn att tala sanning och vara ärlig om ni inte kan göra det själv ? Tragiskt !


Av Linda Johansson - 25 februari 2011 19:30

Det blir ett snabbt inlägg nu orkar inte mer lägger in lite bilder ifrån kalaset iaf !

Det var bara kusinbarnet som kom men Nea var glad endå för dom träffas så sällan !


              

Av Linda Johansson - 25 februari 2011 11:56

Grattis på födelsedagen min älskade lilla prinsessa ♥ Nu är du 6 år och börjar skolan till hösten ! Snart springer du ute halva nätterna sover borta och garanterat inte kommer att höra av dej om vart du är ! Sen flyttar du hemmifrån träffar en kille skaffar egna barn och sen får du barnbarn !

Men först ska du NJUTA av barndomen och vara frisk !

Mamma är så STOLT över dig ♥


Grattis Nea på 6 årsdagen !

 

  


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards