Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Rättvik / Leksand !

Av Linda Johansson - 18 juli 2012 13:35

Äventyret fortsätter ! Varit och kollat på Rättviks egna handverkarby , kollar runt på stan i Leksand ( haha Leksands centrum är mindre än Sandvikens då är det illa) nu letar vi ett matställe så magarna blir glada sen ska vi vidare ! Hörs sen !

 
 
Ingen bild

tösen

18 juli 2012 16:37

Hej Linda! :)
Oj vilka härliga bilder du bjuder på :) det är jätte trevligt!
och ni verkar ha det jätte mysigt på eran semester. Hur många är ni som åker?
Har ni, eller ska ni till leksand-sommarland också?
Hur är det att bo i stugan som ni bor i? är det eran, eller hyr ni av nån?
Hoppas att ni mår bra, och att solen lyser lite på er på semestern så ni kan njuta fullt ut :)
/tösen

Linda Johansson

18 juli 2012 17:09

Hej tösen ! :) tack så mycket :) imorgon ska jag knäppa lite fler "fin" bilder ! Vi har det jätte mysigt :) mysiga små ställen här omkring ! Vi är fyra som åkt imorgon kommer bror hans dotter å tjej över dagen :) nej nå leksands sommar land blir det inte det här året vi ska besöka orsas djur park på fredag tänkte vi :) stugan är jätte bra stor och rymlig med tre sov rum :) vi hyr stugan , det är en stug by ! Tack så mycket och tack för kommentaren :)

 
Ingen bild

Ninni

18 juli 2012 18:11

Hej! :-)
Tycker ni om att åka runt och titta sådär? Vad är det för stugby ni bor vid? Är den bra? Oj vilken stor stuga! :-O Skönt ändå att man kan få vara ifred lite om man vill då, annars brukar det bara va ett rum!
Får man fråga hur ni brukar göra med mat o så när ni åker bort sådär - alltså äter ni i stugan o tar med sånt eller kör ni ute mat för att det är semester?
Har ni tittat ut i förväg vad ni ska göra på dagarna och hur kommer ni överens (liksom vem får välja?) eller tar ni det dag för dag? :-)

Vad ska ni göra resten av semestern, förutom djurparken - har aldrig varit dit, är den bra? Lätt att se djuren osv? :)

Trevlig kväll!!

Linda Johansson

18 juli 2012 18:23

Hejj Ninni ! ja det är mysigt att ta en tripp lite överallt och se lite annat skulle vara tråkigt å bara sitta inne i stugan man vill se så mycket som möjligt innan man åker hem :-) hm jag kommer inte riktigti håg vad den hette den ligger 1km ifrån Rättviks centrum så det är nära och bra ... det är hemskt olika hur vi gör från dag till dag vi äter ute , lagar mat i stugan eller så grillar vi om vädret tillåter det gjorde vi igår :-) Nej vi tar äventyren från dag till dag och vi bestämmer tillsammans vi försöker göra olika saker så vi inte gör samma hela tiden !

Jadu vi ska försöka göra så mycket som möjligt jag vet inet just idag vad vi ska göra förutom djur parken det visar sig :-)

tack för kommentaren !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards