Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Godmorgon !

Av Linda Johansson - 5 januari 2009 13:56

Godmorgon allesammans!


Jag slog upp ögonen (eller rättare sagt mamma och Nea väckte mig)

Vid 13.00 tiden är fortfarande trött känner mej bakfull ! Är sjukt hungrig och väntar på att maten ska bli klar !

Natten gick på bra på jobbet jag drack två koppar kaffe hemma innan jag åkte iväg för jag var förjävligt trött igår kväll när jag skulle börja jobba !

Sen drack jag massa coca-cola och två koppar till kaffe på jobbet !

Så jag klarade natten satt och läste och kollade på TV hela natten

Timmarna imellan 5-7 var vääldigt seeeg eftersom jag slutade kl 07.15

Men sen så fick jag åka hem och sova Nea sov när jag kom hem men ropade på mig och jag gick in och sa att mamma var hemma nu och att hon kunde sova lite till eftersom det var så tidigt på morgonen hon var ledsen igår när jag skulle åka iväg och grät ! Hon är inte van att jag jobbar nu ! Hon är jue så van att jag är hemma med henne hela tiden !

Så hon somnade om en stund och jag gick och la mej i mammas och pappas säng och hade svårt och somna för jag hade sååå SJUKT jäkla ont i armen

Jag vet inte alls vad det var men troligtvis så var det för att jag hade städat så hårt timmarna tidigare så hela natten satt jag med kramp i armen !

Det var inte kul kan jag säga !

Men efter en stund somnade jag och har sovit i 6 timmar

Fortfarande trött som ett slakt men att sova 6 timmar på morgonen är inte lika effektivt som att sova en hel natt det är inte samma sak !

Men jag ska snart äta och sen stutsa in i duschen och försöka vakna till lite grann s

ska ut och handla idag också skulle ha gjort det igår men eftersom jag skulle iväg och jobba så blev det inte av så idag SKA jag handla har skjutit upp på det i 3 dagar nu så nu är det verkligen på tiden !


Vill bara slänga in några ord till min ÄLSKADE bästa vän Linda

Ibland är det jobbigt man kan känna att man inte räcker till att man inte duger som man är !

Men en sak gumman ska du veta och det är att du ALLTID är älskad för den du är du är världens bästa vän och en underbar syster !

Vi är av samma sort du och jag !

Tänker alltid samma är precis lika dana !

INGENTING kan skilja oss åt jag finns här för dej i både svåra stunder och lyckliga stunder !

Jag  sviker dej ALDRIG ! jag kommer alltid finnas vid din sida så länge som du står ut med mig :P

Kärleken till dej går inte att beskriva jag trodde ALDRIG att jag skulle träffa en rikig vän under mina 22 år har jag gått på nit på nit när det gäller att finna en rikig vän !

Dom har svikigt sårat och bedragit mig lämnat mej ensam när det varit som jobbigast aldrig trodde jag väl att jag skulle finna rikig vänskap !

Tills den dagen du stod framför mig

Den dagen förstod jag att vi ALLTID kommer att ha en UNDERBAR vänskap

och att INGENTING kan komma imellan oss två

Jag ville bara säga att vad som än händer hur vi än mår så finns vi ALLTID för varandra du vet att du kan ringa mig när som helst mitt i natten tidigt på morgonen ja när du vill om du behöver prata !

Jag finns här och jag behöver knappast säga att du vet det för det vet du !

TILLSAMMANS KLARAR VI ALLT !

Jag älskar dej bästaste bästa vän i hela världen ! Finaste underbaraste du !



 
 
Ingen bild

Bästis

5 januari 2009 18:43

Gumman min, kunde inte skrivit bättre själv om jag skulle skrivit om dig. Tillsammans klarar vi allt. Du är bäst, du är min styrka

 
Bästisen

Bästisen

5 januari 2009 20:55

Och du är min styrka vännen ALLTID du och jag

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards