Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Barnkalas !

Av Linda Johansson - 1 mars 2009 09:00

Godmorgon !


Det vart inget bloggande igår för jag och Nea la oss i sängen vid 06.30 och läste lite grann och hade det jätte mysigt tillsammans som bara vi kan !

Jag hade fullt upp hela dagen igår ifrån tidig morgon till på kvällen !

Jag hade ställt klockan på 06.00 för jag började jobba 07.00 ganska pigg var jag endå men piggare vart jag efter en kopp kaffe :D

Hela dagen på jobbet från det att jag började tills jag slutade 14.00 så sprang jag KONSTANT hela tiden dom enda gångerna jag satt i kanske 10-15 min var när vi fikade på morgonen och på Lunchen sen så sprang jag som en dore hela dagen fötterna värkte verkligen men det var bara att kämpa vidare !

Direkt efter jag hade slutat så hämtade mamma och pappa och Nea mej utanför jobbet mamma och jag åkte och STOR handlade när vi lämnat av pappa och Nea hemma ingen av dom orkade följa med och det förstår jag jag orkde igentligen inte heller men jag hade inget annat val !

först jobba en hel dag med en massa spring fram och tillbaka och sen direkt åkte och STOR handla tog ett tag det också !

Sen direkt efter det skjussade pappa hem mej och Nea och jag satte igång att diska upp en rejäl jäkla MONSTER disk usch så mycket disk !

Sen slängde jag Nea i badet (hon ska jue vara ren och fin idag på kalaset)  Sen lite kvällsfika och sen var det att slänga sej i sängen fort som bara den var så OTROLIGT trött tror Nea också var nöjd att lägga sej tidigt

Så vi somnade väl runt 08.00 tiden jag hade dock lite svårare att somna än Nea för katt idioterna sprang omkring här som två dårar! !


Idag då ?

Nea vaknade vid 07.30 tiden pigg och utvilad ! svårt att sova kanske när hon sett fram emot den här dagen så länge nu !

Vi har ätit lite frukost och gjort oss klar eller Nea är klar jag är halvklar !

Sen ska vi stoppa i oss lite mat blir väl nå enkelt den här gången som pyttipanna kanske !

Sen kl 12.00 kommer Danne över och vi ska hämta Nyckeln till lokalen

och hämta allt som vi ska ha med oss och gå över och ställa i ordning och fixa och dona lite innan alla barnen kommer till 14.00  

Känner på mej att den här dagen också kommer ta på krafterna men det är Nea värd mammas lilla skruttunge hennes första egna barn kalas ! :D det är något rikigt stort det ! Hon började tjata redan i morse när hon slog upp ögonen om att gästerna snart skulle komma ! (Gäster haha hon andvänder sånna roliga ord ibland så man glömmer bort att hon bara är 4år)

Så det kommer vara full fart idag också

Ska knäppa kort också och lägga ut här på bloggen !

Min kamera är inte så bra längre som jag tyckte i början den är bra på att krångla nu faktiskt !

Men jag ska försöka få till nå rikigt braa kort :D


Ne nu har jag inte tid att sitta här längre utan jag måste göra det sista med mej själv så är jag klar sen och göra lite mat och invänta Danne !

Sen blir det KALAS för hela slanten :D


Tjing !

 
 
Ingen bild

Sanna

1 mars 2009 14:13

Hej! (: Roligt m barnkalas! Hoppas det blir bra!
Hur är det egentligne att umgås så med sitt ex sådär? Menar det verkar jue lite upp å ner ibladn me han?
Liksom vad hände mellan er? Alltså om de inte känns fel o prata om!? Verkar som så tråkigt när det tar slut mellan folk sådär!

Kram på er och grattis Sanna

 
Linda

Linda

1 mars 2009 17:32

Hejj Sanna !

Ja det funkar väl idag har det gått rikigt bra faktiskt vi har skojjat och haft oss hela dagen :) har varit jätte trevligt !
Men ibland kan det vara lite stelt men man får försöka göra det bästa av situationen då ! :)

Vad som hände mellan oss ? Ja det funkade bara inte mellan oss för mycket bråk om små saker tyckte inte att Nea skulle behöva växa upp så :)

Kramar till dej !

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sanna

1 mars 2009 18:36

Hejj! Kul att höra att det gåt så bra! Jätte fint m bilderna från kalaset! Så söt! (:
Jaha så synd då! Menar man hoppas jue att sånt går att lösa, men antar att de inte alltid gör det :( Hoppas det fortsätter funka bra iaf för er!

Kram Sanna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards