Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Pigg MEN endå trött !

Av Linda Johansson - 12 mars 2009 08:55

Godmorgon alla dårar !


Ställde klockan på 07.40 för att mamma och pappa skulle komma med Nea till kl 08.00 Så nu ligger Nea och kollar på TV hon var jätte trött i morse berättade mamma menhon skulle jue envisas med att stanna kvar hos mamma och pappa !

Idag har jag INGEN som helst aning om vad vi ska hitta på faktiskt !

Jag har sån dålig fantasi så det är inte klokt !

Får se om kanske tar och traskar ut senare efter lunch eller om det är någon som har lust att hitta på någonting med oss kanske ?

Det visar sig !


Ibland är det så svårt att veta vad man ska göra !

När man står så handfallen i alla lägen !

Man kan inte göra ett dugg även fast man skulle vilja göra det !

Skrika , säga ifrån , ja vad som helst !

Men det gör inte saken bättre jag VET det och det är därför jag låter bli

Även fast det är svårt att bara stå och se på !

Det bäst man kan göra är att finnas där och lyssna trösta och älska !

För det sånt familjen är till för !



Usch ja tycker inte om när tiden ska gå så OTROLIGT sakta vissa gånger går tiden jätte snabbt så man inte alls hinner med !

Men vissa gånger så går den sakta så att man nästan börjar klättra på väggarna !

Ibland vill man att tiden ska stå helt stilla och ibland vill man att den bara ska springa iväg konstigt det där !

Vi människor har ganska svårt att vara nöjda har jag märkt !

När vi är hungriga då klagar vi över det och när vi ätit och är mätta , så klagar vi över hur mätta vi är !

När det är vinter , klagar vi över att det är såååå kallt och att vi vill ha sommar

Och när det är sommar så klagar vi ibland på hur varmt det är !

Usch vad jag funderar mycket på morgonen jag har så MÅNGA konstiga tankar ! För om jag funderar mycket på morgonen så slipper jag fundera mer på det senare under dagen och låta mina tankar gå till annat smart va ? :D

Jag är kanske inte så dum som jag ser ut endå :P


Dax att underhålla


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards