Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Linda !

Av Linda Johansson - 12 mars 2009 19:15

Nu ska jag ta mej tid att berätta för er om min ÄLSKADE bästaste UNDERBARASTE vän Linda Lindqvist

När vi var 15 och 18 år träffades vi för första gången våra barn var orsaken till detta !

Allt började bra men sluta i katastrof !

Den sommaren glömmer jag ALDRIG hur vi tokade omkring (Ung som vi var)

Åkte båt , festade omkring busade med våra barn och ALLA underbara stunder vi hade tillsammans då !

Men saker och ting förändrades och vi var för olika (just då) det vart mycket bråk och hårda ord !

Det slutade med att vi gick skilda vägar !

Det gick nästan 2 år (trorjag) och ett kalas vart orsaken till att vi träffades igen jag minns det som igår hur jag tvekade och tvekade om jag skulle våga fråga om du ville komma på kalas i vallhov till Nea som fyllde år !

Men du och Hugo kom visst det var lite stelt mellan oss det var inte som vanligt men det var UNDERBART att se dej igen !

Den dagen påbörjade det en LÅÅÅÅÅÅÅNG resa för oss tillsammans

Både svåra stunder och MYCKET bra stunder något byggdes upp på nytt en ny vänskap som blivit starkare med åren som gått !

Något så världefullt och fint tillsammans !

Så mycket vi har upptäckt och upplevt tillsammans vi har färdas på vägen tillsammans och mött motgångar och bra stunder tillsammans !

Men tillsammans har vi kämpat och vi har klarat det tillsammans du och jag !

INGENTING har varit för svårt med den styrka vi haft tillsammans klarade vi av det ! Vi kämpade tillsammans och vi vann !

Vi har gjort ALLT tillsammans

Vi har åkt på resor , vi har festat , vi har skrattat tillsammans gråtit tillsammans av både glädje och sorg !

Minnerna finns där så MYCKET tok vi har gjort tillsammans saker som varit pinsamma men som vi idag kan skratta åt idag !

Vi har upptäckt världen tillsammans och våran resa har varit lång

Men den är LÅÅNGT ifrån över

Krossade hjärtan , brinnande hjärtan svikande vänner bråkiga ungar

vi delade/delar allt tillsammans !

Kommer du ihåg sommaren 2005 ?

när vi nyss träffats när vi åkte båt och vi var tvungen att stanna vid varje liten Ö för att jag behövde kissa ? :D

Och när du skrämde livet ur mej när du tog över ratten till båten jag trodde att vi skulle krocka ! :D

Kommer du ihåg midsommaren i Årsunda ?

När jag nyss hade blivit sviken av Daniel

När jag gjorde ett misstag att åka hem till honom för att han ville det !

Du lät mej åka men hatade både mej och Daniel just då !

När duställde upp när mitt hjärta blev krossat i små bitar

Många gånger hade du velat ruska mej ordentligt

Men du lät mej upptäcka inse och se sanningen hur det igentligen var !

Med det har jag också vuxit samtidigt som jag blev rädd för kärleken

Det finns såååå många minnen det behövs inga bilder eller kort för att minnas dom finns i mitt hjärta där ligger dom tryggt och jag tar fram bilderna ibland när jag känner att jag behöver minnas !

Kort kan försvinna dom kan förstöras och raderas ut men minnen kort i hjärtat dom finns för ALLTID kvar !


Älskade vän jag vill bara att du ska veta hur mycket du betyder för mig !

Jag vill att du ska sätta dej ner och minnas våra stunder tillsammans

Skratta åt dom , gråta eller bli arg !

Kärleken kommer och den kan försvinna lika snabbt så mycket vi har upplevt med krossade hjärtan och tårar som rinner !

Men våran vänskap den kommer ALLTID finnas där , där finns det inga krossade hjärtan

Kom ihåg älskade vän att jag ska följa dej på vägen så dom vi ALLTID gjort

Jag ska ALDRIG svika dej jag följer dej vart du än går även om vägen blir gropig och det blir svårt att ta sig fram så ska jag hålla dej i handen och jag kan leda dej du behöver bara blunda jag leder dej ! På rätt väg igen !


Lita på mej och du ska ALDRIG behöva vara ensam

GLÖM ALDRIG ensam är man stark men tillsammans är man STARKARE !


 
 
Ingen bild

Din bästa vän

13 mars 2009 08:29

Har aldrig blivit så varm i hjärtat som nu. Dessa rader stärkte mig riktigt mycket! Tack för att du finns - du, Nea och Hugo är hela min värld

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards