Alla inlägg under januari 2010

Av Linda Johansson - 24 januari 2010 14:38

Kan jue säga att kvällen började MYCKET bra igår i sällskap av Tina & Danne

Danne & jag åkte ut till Tina vid 16.30 tiden tog lite dricka & sen blev det bastu på en gång satt där inne ett tag !

Men så klart så är man inte van så det blev lite fööör varmt jag var nog den som var klenast av oss !

Men vi hade JÄTTE trevligt tillsammans lyssnade på musik snackade lite skit & hade det bra tillsammans !

Men när vi åkte ut till klubben så blev det KATASTROF ifrån början till slut !

Vad vill jag inte skriva om här eftersom jag inte vill namnge några personer

& anser att det är så pass PINSAMT & privat !

Men kan säga att jag var DÅÅÅÅLIGT förbannad igår så arg har jag nog INTE varit på länge !

Sen så är jag djupt besviken på MÅNGA omkring mej idag !

Men det är en annan sak !


Av Linda Johansson - 23 januari 2010 14:28

// Tjänixen //


Det blev lite ändrade planer för mej idag faktiskt !

Jag & Danne ska åka ut till Tina i Kungsgården & basta dricka lite & ha JÄTTE trevligt tillsammans vi får se om det blir nå fler folk med !

Sen ska väl vi tjejer iaf göra oss klar sen bär det ut till Klubben i Kungsgården !

Har inte alls tyckt om det ställer förut det är för mycket konstigt folk där !

Men jag lär väl ge det en chans iaf kan jue vara bättre än vad man tror !

Får se om man träffar några man känner där då men det gör man säkert !

Anna , Emil (& han ska jag få prata RIKIGT allvar med)  & Lollo ska jue dit iaf !

Det här kan jue bli en upplevelse !

Men jag tror säkert att det blir kul , det skulle va nå bra band som skulle spela där ikväll eftesom det födelsedags fest där ute !

Så nu är väskan packad med allt som hör till , så kommer väl Danne & hämtar mej om ett tag lär förbi mamma & pappa en sväng & hämta lite dricka eftersom man inte har nå pengar så får man tigga lite av dom ! höhöh   

Ne nu är det väl dax att göra det sista innan man ska åka iväg !

Ha en bra kväll ikväll allesammans för det ska jag iaf ha

& för er som ska till Klubben ses vi där   

PUSS & KRAM

 

Av Linda Johansson - 22 januari 2010 18:52

Ja då sitter man hemma hos mamma & pappa en fredagskväll !

Det blev så ALLA är så tråkiga förstår inte !

Men har lite funderingar på om man kanske ska följa med svägerskan & hennes syster ut på krogen imorgon då blir vi isåfall hemma hos mej före !

Men ikväll blir det väl en lugn hemmakväll med mamma & pappa !

Ska precis till & äta lite ungsgratinerad kassler med ris !

Är FRUKTANSVÄRT hungrig så det ska bli gott med lite mat !

Har inte så mycket roligt att skriva !

Städningen gick så där dammade alla rummen men dammsugningen blev kvar !

Den ska jag ta imorgon ryggen pallade inte

Man får ta en sak i taget när man har så här ont i ryggen !

Nej nu blir det lite käk & TV så klart hoppas det är nå bra på TVn bara !


Jadu är rolig du !

Av Linda Johansson - 22 januari 2010 14:03

Nu när man ÄNTLIGEN ska ta & resa det feta arselet ur soffan / sängen för att börja städa så börjar ryggen & bråka !

Den har bråkat till & från i flera dagar nu !

men jag MÅSTE verkligen städa nu , det blir inte bättre om jag skjuter upp på det heller för ryggen kommer fortsätta & bråka !

Hoppas bara att jag INTE blir sängliggandes resten av dagen / helgen bara för det

för dammsugningen kommer ryggen INTE att tycka speciellt mycket om !

Räckte med att jag ställde mej & skrubbade rent bad karet så sa ryggen ifrån

Men som sagt var jag SKA & MÅSTE göra det här nu !

Sen får det bli som det blir helt enkelt !

hela min familj har problem med ryggen så det är väl erftligt antar jag !

Lika bra att vänja sig !

Nej jag ska väl fortsätta här om jag ska komma någonstans !

bita ihop !

PUSS & KRAM

Av Linda Johansson - 21 januari 2010 17:55

Tror du inte på själva fan att jag somnade till i sängen när jag kollade på TV ?

Tror jag sov i 2 timmar kanske lite mer !

Det är ILLA men det var riktigt skönt faktiskt det är INTE ofa man lyckas somna på eftermiddagen/kvällen men när man gör det är det sååå skönt !

Men FAN så trött man är resten av dagen då eller iaf seg som fan !

Men nu så är man uppe men orkar inte göra mycket resten av kvällen direkt !

Får se om Emil kikar förbi senare om nån timme !

Tajna skulle komma hit hon med & sova över här då blir det en massa mys !

Men det blir en LUGN kväll för mej iaf !

i helgen vet jag inte alls vad som händer ekonomin tillåter som VANLIGT inte att jag gör någor roligt man kanske borde börja vänja sig snart ?

Så JÄVLA tråkigt att INTE kunna göra NÅGONTING när man är barnledig en helg !

Men men det är något som jag får lära mej att acceptera !

Iaf tills vidare tills ekonomin blir bättre !

 

Annars idag så har det inte hänt mycket alls jag följde med mamma & hämtade hem mormor ifrån mitt gamla jobb hon fick komma hem idag !

Det är typ allt jag har gjort en RIKTIG slapp dag som jag lovade mig själv igår att ta mej eftersom jag har varit & sprungit runt på stan Måndag - Onsdag !

& imorgon ska jag stor städa så jag ville passa på att ta en slapp dag idag

& så vart det så vi får väl se om jag får nå besök senare ikväll då !

 

Jag har iaf kommit på att jag är nå SJUKT bebis sjuk så det FINNS inte !

Jag vill så gärna ha en liten liten bebis att ta hant om !

Jag har jue redan en stor bebis på 5 år men jag vill ha en liten liten bebis också

En liten lillasyster eller lillebror till Nea !

förstår inte varför jag har fått sån bebis nojja dom dagarna/veckan !

Det började redan förra veckan som jag kände att jag VERKLIGEN vill ha en liten bebis att ta hant om som BARA är min som jag inte behöver dela med någon annna ! därför så vill jag INTE ha nån kille till barnet heller !

haha kanske låter konstigt men jag känner att efter ALLT med Nea & bråk där imellan så vill jag INTE att det ska hända igen !

Jag vill OCKSÅ kunna njuta av mitt barns uppväxt & VETA att jag inte behöver konkuera med någon annan !

INTE för att jag har njutit som bara den under mitt lilla underverks uppväxt

det har jag verkligen gjort men inte som man borde få göra som mamma !

Men jag är så GRYMT bebissjuk !

Helst av allt skulle jag vilja ha en liten bebbe här & nu !

Men det lär nog vänta ! hehe

Ne dax att göra lite annat

PUSS & KRAM

Av Linda Johansson - 20 januari 2010 21:32

Ja då har man gjort den här dagen också !

Mötet gick väl så där men jag HOPPAS att vi kom fram till något som kan hålla iaf

Mötte upp Tina på lindex var tvungen att köpa en ny bh hade en massa fina på REA såg jag när jag var nere på stan med mamma igår en sväng !

Så jag köpte två men den ena var SJÄLVKLART för liten fast det var min stl !

Men men den var gratis så det är inte hela världen !

Det var tag 2 betala för 1 så jag betalade för den dyraste som kostade 99:-

Emil hämtade upp oss på galleria parkeringen !

GO gubben där !

Emil släppte av mej & Tina hemma hos mej Tina & jag slängde oss på soffan & kollade på tv SJÄLVKLART somnade Tina i soffan trött unge där   

Så jag tog reda på disken & pratade med mamma en snabbis i telefonen !

Sen fick vi för oss att vi ville åka till donken & käka så Emil hämtade upp oss & körde oss dit släppte av Tina vid Markus & körde vidare hem mot mej !

Han skulle igentligen ha kommit senare ikväll men jag har sån huvudvräk så jag orkar fan inte ikväll tänkte slänga in ett kort inlägg sen ska jag gå & lägga mej & kolla på TV en stund innan jag ska hångla upp John Blund för natten !

Ska försöka sova utan min lilla fis unge !

Men inte såå många dagar kvar innan lill kärleken kommer hem igen   

Mammas kärlek !

Godnatt PUSS & KRAM

Av Linda Johansson - 20 januari 2010 10:34

Ja då kom jag precis hem ifrån mötet som jag hade 09.30

Det gick bra tror hon tyckte att jag var en posetiv , glad & trevlig tjej !

När mötet var slut knatade jag direkt till Hemtex för att fråga om dom behövde nån praktikant för några veckor framöver (Så man har någonting att göra)

Men jag skulle komma tillbaka nästa vecka för nu hade dom praktikanter !

Så vi får väl se !

Sen om ett tag efter jag har ätit någonting så ska jag ner till Bingohallen för där söker dom extra personal tänkte höra mej för där om det finns någon chans att få jobba extra där eftersom jag tycker om att träffa nya människor & jag bemöter folk på ett bra sätt (eller JA dom som förtjänar det iaf)

Det finns jue vissa undantag kan jag jue säga !

Så vi får se vad dom säger där också HOPPAS på det bästa !

Är lite smått nervös OM jag skulle ha tur & få jobbet så är jag KASS på matte & har svårt med kassan men om det är bra personal som jobbar där som jag känner mej trygg med tänker jag fråga om någon har tid att lära mej kassan innan jag ställer mej i kassan så jag är HELT säker på hur den går till !

Har gjort VÄRLDENS tabbe för några sommrar sen när jag jobbade på en resturang i Högbo när jag skulle ta kassan för första gången för ingen annan hade tid då gjorde jag TOTALT bort mej & den gången glömmer jag ALDRIG !

Synd att sånna saker ska hända när man är så posetiv inställd !

 

Annars då ?

Jo ner på stan till Bingohallen höra mej för där !

Sen hemåt ett tag sen är det möte på Familjerätten kl 15.00 som jag INTE INTE INTE ser fram emot & sitta i samma rum som den man HATAR mest i HELA världen ! Men vad ska man göra då ?

HOPPAS på att vi kommer fram till nå vettigt iaf annaras så tar jag mina saker & går därifrån på en gång !

JAG ville ha det här mötet idag för att försöka få VISSA att förstå saker & ting !

Men det visar sig där också har inte lyckats på 4 ½ år så varför skulle jag göra det nu helt plötsligt ?

Så jag har alltså varit på stan Måndag - Tisdag - Onsdag (Idag)

Då räcker det för ett BRA tag framöver kommer INTE sätta min fot nere på stan resten utav veckan iaf eller jo till helgen kanske för då ska jag ner & hyta film

Annas då tänker jag INTE gå ner nå mer den här veckan !

Men iaf , Efter mötet ska knatar jag hem till mamma & pappa OM inte Emil hämtar upp mej på stan då om för han ska komma över senare idag & snacka lite skit & umgås annars så får mamma & pappa skjussa hem mej !

Lär hem & göra lite nytta !

bloggar kanske mer senare ikväll om jag får tid !

PUSS & KRAM

 

 

 

Av Linda Johansson - 18 januari 2010 18:29

Nu har jag fattat mitt beslut ! MYCKET tack vare många andras sätt att försöka hjälpa men endå förstöra så MYCKET !

Just nu mår jag SKIT kan jag säga !

Var LÄNGE sen jag mådde så här dåligt som jag mår just nu !

Tårarna rinner när jag skriver det här !

Så många minnen tillsammans så MYCKET roligt vi har gjort ihop !

ALLT är bara borta nu som om det INTE ens fanns !

Som om det bara var en dröm för en så kort tid !

Om det endå inte var så komplicerat HELA jag är så komplicerad !

Någon som vill byta liv med mig för ett tag ?

Jag vill INTE att det ska sluta så här jag hade hoppats på att vi kunde fortsätta som vänner men jag förstår att du tycker att det är jobbigt & att det inte går !

Men jag HOPPAS att det kan bli så en dag !

För det var det HÄR som jag var så SJUKT rädd för att förlora dej HELT !

Jag vill så GÄRNA ha dej i mitt liv , men inte på det sätt som du vill !

Jag önskar att det kunde vara så men känslorna finns inte där som dom borde !

Om man endå kunde styra över sina känslor då skulle det vara du & jag idag !

Men livet blir inte alltid som man hoppas på !

Jag vet iaf HELT säkert att jag kommer sakna dej nå ENORMT !

Det kommer bli svårt att inte skicka iväg ett mess eller att inte kunna ringa som jag är van med !

Men du vill inte , så ska jag inte göra det heller , jag ska låta dej vara tills du själv kommer till mej !

Jag HOPPAS att du inte är rädd att höra av dej till mej för om du skulle göra det så skulle jag bara bli glad !

Då skulle jag känna att du vill ha mej i ditt liv lite grann iaf !

Men det är DITT eget beslut jag kommer inte att trycka på dej med något

 

Du är en SPECIELLT kille Danne Dannberg !

så många gånger vi har legat och kiknat efter luft av skatt !

ALLT vi har pratat om tillsammans !

ALLT roligt vi har gjort !

dagen i Högbo tillsammans det var super mysigt !

Dom minnerna kommer jag bära med mig för DET kan du INTE ta ifrån mej !


 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards