Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Intressant ?

Av Linda Johansson - 9 februari 2011 12:09

 
 
Ingen bild

E

9 februari 2011 12:45

Stå på dig :) Ta en fika någon dag kanske? Kramis

 
Ingen bild

Elin

9 februari 2011 13:22

Hon verkar ju helt störd alltså..Det är skrattretande hur hon håller på alltså. Du är en stark kvinna LINDA och jag vet att du står på dig och tar ingen skit. Du gör det som är bäst för NEA och jag anser att du gör helt rätt!! Du är en av de starkaste kvinnorna jag känner! Massor av kärlek till dig min underbara vän!!

 
Ingen bild

A

9 februari 2011 15:40

men snälla, vem är så dum att man inte förstår att det finns 2 sidor av en version? jag kan bara inte tycka att det här är hennes fel. hon gör ju sitt bästa för att det ska bli så bra som det bara går för Nea! var glad för det! hade det varit bättre om Johanna hade tyckt illa om nea och gjort skillnad på barnen så nea fick lida av det? Vakna och väx upp. Ni är två vuxna människor, och vad jag förstod utav eran konversation så är ju du den som sätter emot och beter dig barnsligt. Vad är du rädd för, att nea ska tycka bättre om johanna och att du måste försvara dig därför? du kommer ju alltid att vara hennes mamma oavsett, börja bete dig därefter då! vad jag vet lämnar inte J och D iväg nea till mor och farföräldrar för att dom inte orkar själv?!
KANSKE FINNS DET EN ANLEDNING TILL ATT HON TAR ÅT SIG UTAV DET DU SÄGER, FÖR DET ÄR NEA SOM FÅR LIDA OCH BLI KRÄNKT, HON SER JU EN PERSON SOM HON TYCKER OM MÅ DÅLIGT FÖR ATT DET ÄR SÅ HÄR!! HAR DU INTE FATTAT DET ÄNNU SÅ KANSKE DET ÄR DAGS ATT DU BÖRJAR GÖRA DET NU!!!!!!

 
Ingen bild

Sophie

9 februari 2011 20:32

Håller med "A" för fullt.. Du ser jävligt dum ut nu Linda.. Trodde det va tvärt om förr, men tycker det är DU som gör fel.. och INTE Johanna.. Som "A" säger, va glad att Johanna försöker se till att NEA har det BRA... Istället för att hon skulle vara nån som inte ger henne nån kärlek, för va du än säger, så kan du inte påstå att Johanna inte gör det?
Ni förstör Nea när ni håller på, förstår ni inte det? Det är inte NI som bli LIDANDE.. Utan det är NEA.. VÄX UPP NU FÖR FAN.

 
Ingen bild

loisa

10 februari 2011 19:41

alltså, snacka om att jag fick en helt annan syn på de hela. Linda, väx upp, ditt barn kan inte må bra av all denna pajkastning.! herregud, du ska vara mamma nu

 
Ingen bild

Ida

10 februari 2011 20:31

Håller med ovanstående. Vad är det som är problemet? Att Nea ska få för många människor som tycker om henne, älskar henne, stöttar henne och bryr sig? Jag tror att din och Johannas konflikt kommer skada Nea långt mer än lite extra kärlek.. Så varför inte försöka bli sams? För Neas skull? Tycker att det är väldigt märkligt att du reagerar på det sätt du gör när Johanna föreslår detta..

 
Ingen bild

w

17 februari 2011 13:21

Väx upp Linda! De är Nea som drabbas hårdast, hon förstår mer en vad du tror! Alla mår dåligt av de och Johanna har rätt i de hon skriver! Lek med Nea och umgås med henne när du har din vecka. Strunta i Johanna och Daniel, koncentrera dig på Nea.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards