Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Kväller !

Av Linda Johansson - 13 februari 2011 20:51

Ja då var det kväller då igen ! Fan vad dagarna går fort när Nea är hemma :-(

Imorgon åker lill kärleken ♥ igen !

Jag vill INTE jag vill ha henne hemma hos mej jämt !

ibland förstår jag INTE varför jag gick med på varannan vecka !

(Nu låter jag jävlig självisk)

Så får man inte tänka igentligen barnet har rätt till båda sina föräldrar !

men jag VET att ALLA föräldrar tänker så ibland att man vill ha dom hemma jämt och inte att dom åker iväg !


Nea ligger iaf i sängen och sover nu ! Själv skulle jag ha hunnit med ett bad

ikväll men det börjar en film på kanal 11 nu (Children of men)

som jag ville se Nea somnade så sent så jag hann inte med badet före !

Men vi får se hur trött jag är efter filmen om jag kanske tar badet efter !


Imorgon ska jag lämna lill kärleken ♥ på dagis kl 09.00 (Vill inte)

sen ska jag på ett möte kl 10.00 ingen idé att gå hem imellan så jag går direkt dit och väntar ! Sen ska jag hemåt och ta det lungt ett tag

Peter hämtar mej vid 16.00 tiden han tyckte att jag skulle följa med

han och gyma imorgon hahah får se hur det går :-D

Sen åker jag hemåt för att invänta Danne så vi kan kolla klart på den

sista filmen som vi inte sätt än !

Och så är det "Alla hjärtans dag" imorgon enligt mej så tycker jag INTE

om den dagen förstår inte varför man ska välja en speciell dag

man ska visa sina nära och kära att man älskar dom !

Det gör jag VARJE dag !


Nej nu börjar filmen dax att sluta !

Krypa ner i soffan med lite godis (Sista dagen sen ska jag sluta med godis så man är smal till sommaren , eller iaf lite)

Godnatt allesamman !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards