Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

♥ En Toppen kväll ♥

Av Linda Johansson - 14 februari 2011 23:08

Mamma & jag kom nyss hem ifrån min moster vi har spenderat kvällen där tillsammans med moster , kusin Malin hennes goa ungar och min bästa Tina♥

Det har varit en JÄTTE mysig kväll tillsammans med dom som betyder

mycket för mej ♥ Så det blev en bra alla hjärtans dag endå till slut :-)

Det blev inte så jätte stor grej men varma mackor , lite vin och kladdkaka

det räcker det var mysigt endå och alla hade så trevligt så ! :-)

Så självklart blev det en MASSA tjejsnack om allt och ingenting !

Det var en riktig lyckad kväll och jag är glad att jag följde med !

Så jag ska styra upp något liknande snart igen !

Det är viktigt att umgås med sina nära och kära ibland man behöver varandra man vet aldrig när det kan vara sista gången man ses !

  

Jag tänker på min ÄLSKADE mormor ♥ Vad jag önskar att hon kunde

ha varit med ikväll tillsammans med oss !

Det hade betytt så mycket för henne att ha oss omkring sig !

För henne betydde jag mycket OTROLIGT mycket !

Det spelade ingen roll om jag var ledsen , arg eller sa en massa dumma

saker ibland så älskade hon mej endå för den jag var !

Jag kände ALLTID kärlek & värme ifrån henne ! ♥

Jag kunde vara precis den jag är !

Var jag arg en dag så sa hon inte mycket hon satt mest och bara var

där tillsammans med mej , hon gjorde inte som många andra

"Men lugna ner dig det löser sig"  "Du behöver inte vara så arg"

Utan hon lät mej vara arg tills det gick över !

Var jag ledsen en dag så lät hon mej vara ledsen också !

Min mormor var speciell för mig ♥ och hon kommer ALLTID

att vara speciell för mej vare sig hon lever eller inte !

Jag bär fortfarande hjärtat med en ängel runt halsen som vi delar

hon och jag , jag har det runt halsen och hon krimerades med sitt !

Jag vet att hon är med mig och ser till så att jag är trygg !

Hon skulle ALDRIG tillåta något annat !

Min finaste älskade mormor ♥ så som jag saknar dig !

En dag ses vi det vet jag då vet jag att du väntar på mig och tar emot

mig när det är min tur det behöver jag aldrig vara orolig för ♥ !

 

  


Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på TV !

Det blev så att jag sover över hos mamma & pappa inatt !

Det är skönt att få kunna göra det ibland när man känner sig ensam

eller om man bara vill ha någon att prata med !

Hoppas ni har haft en bra Alla hjärtans dag idag !

Och var rädda om dom ni älskar , som sagt var man vet ALDRIG hur

länge man har varandra !

GODNATT & SOVGOTT !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards