Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Det är kul nästan jämt !

Av Linda Johansson - 29 oktober 2011 22:25

Ja då har man åkt på bihålsinflammation ... det var det jag förstod och skrev i bloggen tidigare ! Man ska alltid ha otur ! Det värker som fasiken näsan är igentäppt med var ... och när jag trycker så bubblar det !

SJUKT JÄVLA ÄCKLIGT !

så just nu mår jag som en påse nötter ... ringde till rådgivningen och hon sa att om jag skulle få feber eller få ännu ondare så skulle jag ringa imorgon om en tid annars så får jag vänta tills på Måndag för en tid och få en

speciell nässpray som hjälper ... jag har försökt med vanlig nässpray men det funkar inte det är för varigt !

uuuu !

Men jag gick till jobbet , jobbade igenom hela dagen fast rejäl värk ... men imorgon så blir jag hemma och

kurerar mej jag får jobba in timmarna nån annan dag om det skulle behövas ...

Jag tror inte jag kommer kunna sova inatt heller för jag är så täppt i näsan och jag kan inte andas igenom

munnen utan jag måste andas igenom näsan annars kan jag inte sova !

Så det här kommer bli en väääldigt rolig natt ... !


Annars förutom värk och så , så har det gått bra idag på jobbet jag har varit väldigt trött och hängig

men annars så har det gått bra jag har haft kul ... det var en tjej som är vikarie som jobbade idag och hon var

jätte trevlig vi pratade en massa !

men det var skönt att komma hem känner jag ... Nu ska jag ta en alvedon och lägga mej och kolla på TV

försöka sova jag behöver det känner jag !

Hörs imorgon !


Puss och Kram !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards