Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

♥ Oändlig kärlek ♥

Av Linda Johansson - 9 februari 2011 11:16

Lill kärleken ♥ är på dagis lämnade henne som vanligt 09.00

både jag och Nea var lite små trött imorse så när klockan ringde 08.00

så znozade vi och somnade om till 08.15

Men vi hann till dagis endå i tid !

"Fick också ett uttalande att jag borde be om ursäkt för någonting"

Som jag inte rikigt vet varför ? Men enligt "Henne" så skulle jag det !

Men jag är ganska van med "Hennes" påhopp nu för tiden !

Förut var det nog lite tvärtom att det var jag som kom med mina påhopp

men tydligen är det ombytta roller nu !

Så jag skulle MINSAN be om ursäkt ! Fräste hon åt mej !

Men no hard feelings :-D

 

Jag hämtar Nea som vanigt kl 14.00 (hoppas man slipper påhopp då)

Jag har inte rikigt funderat ut än vad vi ska göra !

Men Danne kommer iaf senare idag för att umgås lite med oss ! :-)

Tills dess så ska vi försöka hitta på något , om vi går ut eller nå !

Det är lika fint väder idag som igår så man lär passa på !



Min OTROLIGT fina lilla skatt ♥


Säga vad man vill om mej men jag VET att jag gör mitt bästa för dig !

Det är inte alltid det är så lätt för mej heller !

När man har fått stått ut med en massa i många år nu !

Energin liksom rinner ur än , man tappar sugen och orken för allt !

Man står helt handfallen och man kan bara stå och se på !

Fast det INTE borde få vara så ... jag är mamma jag SKA kunna säga

ifrån om jag tycker det är något som är fel !

Men jag har vuxit mej trygg i det som är "Vårat" som vi delar ♥

Jag känner mej inte lika överkörd och rädd längre !

Det är kanske det "Dom" märker och då försöker dom ännu mer ?

Ja det är synd att man ska behöva tävla om kärlek till ett barn !

Jag VET iaf att jag och du älskade lilla mirakel ♥ vi kommer ALLTID

ha våra band knutna , dela varje dag och minut tillsammans !

Så är det bara :-) Nu vet ni det att jag kämpar och jag ska INGENSTANS !

Även fast ni försöker få bort mej så lyckas ni inte !

Det är INTE mej ni skadar med det här , det är Nea henne som ni

säger att ni älskar ! Tänk på det nästa gång ni säger en massa dumt

om mej till Nea !

 

Att bevisa hur jag känner verkar vara omöjligt,Att beskriva känslorna med ord tycks göra det löjligt. En kärlek som min för dig, är unik, Med ditt leende gjorde du mig rik.

 

En kärlek INGEN kan mäta sig med ♥

En kärlek mellan två stycken som känner varandra som du & jag !

En kärlek mellan två stycken som delat så mycket !

En kärlek som inte går med ord beskriva ! ♥

En kärlek som ALDRIG kommer att ta slut !

En kärlek så stark och fin som din och min ♥

Mitt underbara mirakel

Finaste lilla solstråle

Du & Jag


  

 
 
emelie

emelie

9 februari 2011 13:35

Förlåt om jag lägger mig i eftersom jag knappt känner dig eller vet situationen. Men är inte det här "bråket" mellan dig o pappan till barnet. Inte hans tjej? Det är väl du o pappan som först o främst ska komma överens...

http://ifollowmyheart.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards