Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Ni som !

Av Linda Johansson - 5 oktober 2011 08:54

Tycker att



Min blogg har blivit annorlunda på nå sätt ... som klagar över det

att jag har slutat skriva om "vissa" saker !

Sluta för i helvete läs min blogg då , eller lägg av och gnäll och gilla det ni

läser om ni nu ska läsa min blogg !

Jag VET att många av er som läser min blogg eller har läst iaf

gottar sig i mitt jävla helvete att ni tycker att det är roligt att läsa att

jag inte har det lätt ... tänk att folk bara älskar att gotta sig i andras problem !

Jag har BESTÄMT mej för att inte lägga

 ner nå mer energi på saker som har hänt

sånt som har fått mej att må dåligt , och tappa all energi jag behöver till

många andra saker som tex min älskade dotter och skolan !  

Många av er har skrivit att jag ska sluta bry mej om saker jag inte kan göra något åt endå ... JAVISST jag har gjort det ? Och det är endå inte bra !


Men nu är det så att jag väljer att skriva om saker som bettyder något för mej

någora / något som får mej att må bra !

Inte saker som gör så att jag mår dåligt och inte orkar med det jag behöver !

Så om ni inte gillar det jag skriver så sluta läs helt enkelt !


Nu är det absolut sista gången jag skriver det här åt er !

Nästa kommentar om att jag är genomskådlig eller ändrat mej för något

dra åt helvete med eran kommentar lägg inte ner energi på att skicka nån

för jag kommer inte ta åt mej av det endå och absolut inte godkänna dom !

Och VERKLIGEN inte svara och stå försvars för dom , jag känner inte er

och varför ska jag behöva stå försvars då ?

Aldrig i livet !

Har ni problem och mår dåligt prata med en pyskolog ... och låt

andra som vill må bra vara och skriva vad dom vill !

 
 
Ingen bild

Det är inte alltid som man tror

5 oktober 2011 09:32

Kan det inte vara så att en del som skrivit har gjort det för att dem är i en liknande situation och behöver hjälp? Känna att man inte är ensam och ja, du kanske förstår vart jag vill komma?
Inte behöver man utgå ifrån att andra är så dumma att dom "gottar sig i" hur du har det??

Många läser säkert av medkänsla, för att dem följt bloggen och undrar hur det ska gå i fortsättningen vad man gör och hur man löser sånthär, för det är faktiskt någonting som växer idag, tyvärr! Föräldrarna går isär och barnen hamnar i skottlossning under den konflikt som uppstår. Då vill man kanske finns stöd, trygghet i att det löser sig, se hur andra gör när man själv står inför samma svåra sak.
tänkte bara att en sak är inte alltid bara på ett sätt..

Hoppas ni får en bra dag! Vad ska ni hitta på? :)
Jo du, vad för "pyssel" har du oftast hemma? Och vilka spel tycker ni är kul, du skrev nåt om det igår eller någon dag... Tänkte det är bra presenter till syskonbarn och så ;)

 
Elin

Elin

5 oktober 2011 18:57

Jag tycker din blogg är jättebra och fin precis som den är. Oavsett vad du skriver, så tycker jag att den är intressant. Jag läser din blogg oavsett vad du skriver om. Skriv om det du vill och dela med dig av det du vill. Tänker på dig å saknar dig hjärtat...puss å kram

http://elinligne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards